Naprawy pogwarancyjne

Nasza firma prowadzi serwis pogwarancyjny urządzeń następujących marek:

- COMMAX

- CNB Technology

- SCOT

- ABAXO

- LonBon

- TTI

 

Jeśli posiają Państwo uszkodzony sprzęt powyższych marek, który nie jest objęty gwarancją (patrz: warunki gwarancji), mogą Państwo skorzystać z naprawy w naszym serwisie firmowym. W tym celu należy postępować według poniższych punktów.

Możliwa jest również wycena naprawy sprzętu przed dokonaniem naprawy (usługa płatna).

 

Jak należy postępować z uszkodzonym urządzeniem?


Mają Państwo do wyboru dwie możliwości:

  • oddać uszkodzone urządzenie do sprzedawcy, a on zajmie się całą procedurą reklamacyjną (należy dopilnować wskazówek w pkt.1-2)
  • lub postąpić zgodnie z poniższymi wytycznymi (pkt.1-4)

 

1. Przygotowanie paczki
    Należy upewnić się, że uszkodzone urządzenie jest solidnie zapakowane i dobrze zabezpieczone do transportu.


2. Niezbędne dokumenty
    Do przesyłki należy dołączyć:

  • opis uszkodzenia
  • dane kontaktowe (adres wysyłki, nr telefonu...)

         Proponujemy wypełnić zgłoszenie reklamacyjne :

 

 

 

3. Sposób wysyłki

    Przesyłkę można przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pomocą firmy kurierskiej DPD.

    Koszt przesyłki naprawy gwarancyjnej (do serwisu oraz po naprawie - do odbiorcy) pokrywa właściciel urządzenia.

    W przypadku wysyłki sprzętu za pomocą firmy kurierskiej DPD możliwa jest wysyłka sprzętu na koszt firmy GDE POLSKA. Wówczas wartość naprawy zostanie powiększona o koszty transportu, zgodnie z poniższą tabelą:

 

 

Sposób wysyłki do serwisu Koszt przesyłki do serwisu Sposób wysyłki do Klienta Koszt przesyłki do klienta
Poczta Polska wg cennika Poczty Polskiej Poczta Polska * 14,63 zł netto
Poczta Polska wg cennika Poczty Polskiej Kurier DPD * 15,00 zł netto + 3,00 zł pobranie *
Kurier DPD 15,00 zł netto Kurier DPD * 15,00 zł netto + 3,00 zł pobranie *

 

     * Sugerujemy podanie propozycji wysyłki sprzętu po naprawie (Poczta Polska / kurier, przedpłata / pobranie). W przypadku płatności przed wysyłką (przedpłata) niezbędne jest podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłana Faktura za usługę.

 

Kontakt z firmą kurierską DPD: Oddziały DPD

 
4. Wysyłka paczki

    Przygotowaną paczkę wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub przekazać wcześniej umówionemu Kurierowi.

    Adres wysyłki:

    GDE POLSKA
    Włosań, ul. Świątnicka 88
    32-031 Mogilany
    "SERWIS"

    W przypadku wysyłki na nasz koszt firmą kurierską należy podać Kurierowi nasz numer klienta jako płatnika.
    Nasz nr klienta DPD: 66635


    Przesyłki wysłane na koszt GDE POLSKA za pomocą innych firm kurierskich oraz przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl