
Produkty dystrybuowane przez naszą firmę objęte są gwarancją typu: DOOR-2-DOOR - wysyłka i naprawa na nasz koszt (dotyczy produktów marek: Commax, SCOT, MAZi Security, CNB Technology, ABAXO, ReviZOOM).
wysyłka i naprawa na nasz koszt
Jak należy postępować z uszkodzonym urządzeniem?
Mają Państwo do wyboru dwie możliwości:
- oddać uszkodzone urządzenie do sprzedawcy, a on zajmie się całą procedurą reklamacyjną (należy dopilnować wskazówek w pkt.1-2)
- lub postąpić zgodnie z poniższymi wytycznymi (pkt.1-4)
1. Przygotowanie paczki
Należy upewnić się, że uszkodzone urządzenie jest solidnie zapakowane i dobrze zabezpieczone do transportu.
2. Niezbędne dokumenty
Do przesyłki należy dołączyć:
- kopię dowodu zakupu uszkodzonego urządzenia będącego podstawą reklamacji
- opis uszkodzenia
- dane kontaktowe (adres wysyłki, nr telefonu...)
Proponujemy wypełnić zgłoszenie reklamacyjne :
3. Zadzwoń po Kuriera
Przygotowaną paczkę neleży wysłać na nasz koszt firmą kurierską DPD (oddziały DPD) lub na własny koszt za pomocą Poczty Polskiej.
4. Wysyłka paczki
Przygotowaną paczkę wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami prosimy przekazać Kurierowi i wysłać ją na nasz adres:
GDE POLSKA
Włosań, ul. Świątnicka 88
32-031 Mogilany
"SERWIS"
i poprosić Kuriera aby wpisał nasz numer klienta jako płatnika - wysyłka na nasz koszt.
Nasz nr klienta DPD to 66635
Przesyłki wysłane na koszt GDE POLSKA za pomocą innych firm kurierskich nie będą przyjmowane.