
- Firma GDE POLSKA z siedzibą we Włosani, przy ul. Świątnickiej 88, zwana dalej “Gwarantem”, udziela gwarancji produktom marek COMMAX, ABAXO, SCOT, MAZi, LONBON i ReviZOOM, że produkt wolny jest od wad materiału i wykonania. Okres gwarancyjny liczony jest od daty sprzedaży sprzętu i podany jest w poniższej tabeli. Produkty pozostałych marek będących w ofercie GDE POLSKA są objęte gwarancją zgodnie z warunkami ich producentów.
- Ujawnione w tym okresie wady sprzętu będą usuwane bezpłatnie przez Serwis Gwaranta w możliwie najkrótszym terminie.
- Warunkiem korzystania z uprawnień gwarancyjnych jest dostarczenie, przesłanie urządzenia do Serwisu Gwaranta wraz z dowodem zakupu lub jego kopią.
- Postanowienia Serwisu mają charakter ostateczny.
- Uprawniony z gwarancji powinien dostarczyć urządzenie do Serwisu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu do Serwisu.
- Uprawniony z gwarancji może skorzystać z usługi bezpłatnego dostarczenia urządzenia do serwisu za pomocą jednej z firm kurierskich współpracujących z Gwarantem (gwarancja typu "door-to-door"). Szczegółowy opis postępowania przy wysyłce kurierskiej wraz z listą firm kurierskich znajduje się na stronie internetowej www.gde.pl. Po naprawie gwarancyjnej Gwarant odsyła urządzenie na własny koszt.
- Przy zgłoszeniu wadliwego urządzenia uprawniony z gwarancji powinien załączyć sporządzony w formie pisemnej dokładny opis objawów wadliwego działania urządzenia z uwzględnieniem środowiska pracy i sposobu w jaki się ujawniają.
- Klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli:
- Serwis dokona w trakcie trwania okresu gwarancyjnego trzech napraw gwarancyjnych, a urządzenie będzie nadal wykazywało wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem.
- Serwis stwierdzi na piśmie, iż usunięcie wady nie jest możliwe. W przypadku wymiany sprzętu potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych mechanicznie przez klienta elementów.
- Jeżeli wymiana sprzętu na nowy nie jest możliwa, klientowi przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej ceny.
- Gwarant zastrzega sobie prawo obciążenia uprawnionego z gwarancji kosztami usług serwisowych i transportu, gdy uszkodzenie nie było objęte gwarancją lub urządzenie okazało się sprawne.
- Gwarant może odmówić wykonania usługi gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia naruszenia plomb, niekompletności urządzenia, niezgodności lub niekompletności danych w dokumentacji, dokonywania nieautoryzowanych napraw, zmian konstrukcyjnych, używania urządzenia do celów niezgodnych z przeznaczeniem oraz dokonania rekonfiguracji lub rozbudowy urządzenia przez nieupoważnione przez Gwaranta osoby.
- Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (przepięcie, pożar, zalanie, powódź itp.)
- uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad
- uszkodzeń wynikających z instalacji i eksploatacji urządzenia w warunkach lub w sposób niezgodny ze specyfikacją Producenta
- uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy użytkownika
- demontażu uszkodzonego urządzenia
- czynności opisanych w instrukcji obsługi, które uprawniony z gwarancji zobowiązany jest wykonać we własnym zakresie i na własny koszt
- Niniejsza gwarancja w odniesieniu do towarów konsumpcyjnych nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Okres gwarancji dla poszczególnych grup sprzętu:
Grupa sprzętowa | okres gwarancji | Wymagane dokumenty |
SCOT | ||
Elektrozaczepy | 5 lat | dowód zakupu |
Zwory elektromagnetyczne | 3 lata | dowód zakupu |
COMMAX | ||
systemy wideodomofonowe serii Gate View | 3 lata | dowód zakupu |
systemy domofonowe serii nAM, nKM, nUM | ||
wideodomofony jednoabonentowe COMMAX | 2 lata | dowód zakupu |
wideodomofony jednoabonentowe ABAXO | ||
systemy wideodomofonowe serii nAC2, nUM | ||
domofony jednoabonentowe | ||
Interkomy | ||
ABAXO | ||
wideodomofony | 2 lata | dowód zakupu |
ReviZOOM | ||
Rozwiązania IP | 2 lata | dowód zakupu |
MAZi | ||
kamery standardowe (kopułkowe, kompaktowe, box, cube) |
2 lata, z opcją przedłużenia do 3 lat | dowód zakupu |
kamery szybkoobrotowe | 2 lata | dowód zakupu |
rejestratory | ||
podświetlenia IR we wszystkich kamerach |
Grupa sprzętowa | okres gwarancji | Wymagane dokumenty |
Pozostałe towary - gwarancji udziela bezpośrednio producent |
||
np. dyski, monitory, transmitery, switche, routery, szafy RACK, obiektywy i inne |
zgodnie z warunkami gwarancji ustalonymi przez producenta |
zgodnie z warunkami ustalonymi przez producenta, np. dowód zakupu, data produkcji, numery seryjny |