Nasza firma prowadzi serwis pogwarancyjny urządzeń marek: COMMAX, MAZi, CNB Technology, SCOT, ABAXO, LonBon, TTI, ReviZOOM.
Jeśli posiają Państwo uszkodzony sprzęt powyższych marek, który nie jest objęty gwarancją (patrz: warunki gwarancji), mogą Państwo skorzystać z naprawy w naszym serwisie firmowym. W tym celu należy postępować według poniższych punktów.
Przed naprawą wykonywana jest diagnoza sprzętu w celu weryfikacji kosztów naprawy. Koszt diagnozy: 40,00 zł netto / 49,20 zł brutto. Po diagnozie, przed dokonaniem naprawy informujemy o kosztach naprawy (najczęściej drogą telefoniczną). Wraz z Państwa akceptacją kosztów naprawy koszt diagnozy jest pomijany.
Możliwa jest również pisemna wycena - ekspertyza techniczna naprawy sprzętu przed dokonaniem naprawy (np. dla firm ubezpieczeniowych - usługa płatna 80,00 zł netto / 98,40 zł brutto).
Jak należy postępować z uszkodzonym urządzeniem?
Mają Państwo do wyboru dwie możliwości:
- oddać uszkodzone urządzenie do sprzedawcy, a on zajmie się całą procedurą reklamacyjną (należy dopilnować wskazówek w pkt.1-2)
- lub postąpić zgodnie z poniższymi wytycznymi (pkt.1-4)
1. Przygotowanie paczki
Należy upewnić się, że uszkodzone urządzenie jest solidnie zapakowane i dobrze zabezpieczone do transportu.
2. Niezbędne dokumenty
Do przesyłki należy dołączyć:
- opis uszkodzenia
- dane kontaktowe (adres wysyłki, nr telefonu...)
Proponujemy wypełnić zgłoszenie reklamacyjne :
3. Sposób wysyłki
Przesyłkę można przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pomocą firmy kurierskiej DPD.
Koszt przesyłki naprawy pogwarancyjnej (do serwisu oraz po naprawie - do odbiorcy) pokrywa właściciel urządzenia.
W przypadku wysyłki sprzętu za pomocą firmy kurierskiej DPD możliwa jest wysyłka sprzętu na koszt firmy GDE POLSKA. Wówczas wartość naprawy zostanie powiększona o koszty transportu, zgodnie z poniższą tabelą:
Sposób wysyłki do serwisu | Koszt przesyłki do serwisu | Sposób wysyłki do Klienta | Koszt przesyłki do klienta |
Poczta Polska | wg cennika Poczty Polskiej | Poczta Polska * | 14,63 zł netto |
Poczta Polska | wg cennika Poczty Polskiej | Kurier DPD * | 15,00 zł netto + 3,00 zł pobranie * |
Kurier DPD | 15,00 zł netto | Kurier DPD * | 15,00 zł netto + 3,00 zł pobranie * |
* Sugerujemy podanie propozycji wysyłki sprzętu po naprawie (Poczta Polska / kurier, przedpłata / pobranie). W przypadku płatności przed wysyłką (przedpłata) niezbędne jest podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłana Faktura za usługę.
Kontakt z firmą kurierską DPD: Obsługa Klienta DPD
4. Wysyłka paczki
Przygotowaną paczkę wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub przekazać wcześniej umówionemu Kurierowi.
Adres wysyłki:
GDE POLSKA
Włosań, ul. Świątnicka 88
32-031 Mogilany
"SERWIS"
W przypadku wysyłki na nasz koszt firmą kurierską należy podać Kurierowi nasz numer klienta jako płatnika.
Nasz nr klienta DPD: 66635
Przesyłki wysłane na koszt GDE POLSKA za pomocą innych firm kurierskich oraz przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.